niedziela, 26 kwietnia 2015

Pochłaniacz czasu - gra Kim Kardashian Hollywood

Grę tę odkryłam już kiedyś na Facebooku, ale tak na dobre zaczęłam w nią grać dopiero w grudniu. Mnie wciągnęła na amen :)
Kim Kardashian Hollywood
Tworzymy w niej swojego awatarai już możemy się roskoszować życiem jakie prowadzi Kim. Czyli bierzemy udział w eventach, pozujemy na sesjach zdjęciowych i zdobywamy popularność.Chodzimy na randki i pożemy poślubić przystojnego modela lub gwiazdora sportu.
Mój awatar w grze kim Kardashian Hollywood
Gra nie jest skomplikowana, mamy pasek energii klikamy w czynności jakie mamy wykonać w danym zadaniu. Na wykonanie ich mamy od 1 do 8 godzin. Fajne jest też to, że w grze występują również siostry i mama Kim. Gra jest oczywiście dostępna zarówno w Androidzie jak i w IOS.
Na tym post kończę i wracam do grania! :)

Related Articles

4 komentarze:

  1. Puki co nie wkręcam się w takie "pochłaniacze czasu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawidłowo, bo już jak się wkręcisz, to pozamiatane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kiedys sie wkręciłam w tą grę ale ostatnio przestalam grać :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu