sobota, 11 kwietnia 2015

Czekoladowy rytuał

Na poprawę nastroju mam różne pomysły. Oto jeden z nich: potraktowanie swojego ciała czekoladowymi zabiegami :)
Avon naturals i Avon Planet SPA

Oba produkty są z na pewno wszystkim dobrze znanej firmy Avon. Można je niedrogo kupić, a uwierzcie, że zdziałają cuda....
Zaczynam od czekoladowego peelingu. Łatwo się rozprowadza, jest drobnoziarnisty, a jak pachnie! Następnie Jedwabisty mus do ciała Masło shea i Trufla (już sama nazwa pobudza zmysły!).
Czekoladowy zapach na długo ze mną zostaje. Moje ciało jest świetnie nawilżone aż do kolejnej aplikacji. Ma fajną konsystencję, łatwo cię rozprowadza i szybko wchłania. Może się zdarzyć, że jakby wytrąca się z niego płyn - ale nie znaczy to, że produkt jest przeterminowany, nie wiem w sumie dlaczego się tak robi. Zużyłam już ok 4-5 opakowań i kiedy mi się takie "rozwarstwione" trafiło, po prostu rozmieszałam całość palcem. Po użyciu obu produktów czuję się jakbym wyszła od kosmetyczki :)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu