niedziela, 26 kwietnia 2015

Leniwa stylizacja

Przedstawiam stylizację z bluzą o której mówiłam w moim ostatnim filmiku na You Tube. Postanowiłam ją zestawić w najłatwiejszy sposób - z niebieskimi jeansami i białymi trampkami.
Bluza i jeansy H&M

Trampki Converse


Na trampki Converse zdecydowałam się kilka tygodni temu i jestem z tej decyzji bardzo zadowolona. Zwłaszcza w białym kolorze buty prezentują się świetnie. Poza tym są mega wygodne - jak to obuwie sportowe.
Bluza również okazała sie strzałem w dziesiątkę. Podoba mi się że jest krótka, ledwie do pasa. Dodatkowo podoba mi się zestawienie kolorystyczne - jest dosyć neutralne przez co mam pełną dowolność jeśli chodzi o dobór spodni.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu