sobota, 11 kwietnia 2015

Moja pielęgnacja cery

Od lat walczę z niedoskonałościami skóry. Mam cerę mieszaną (w liceum trądzikową) i z rozszerzonymi porami. Oczywiście niedoskonałości można maskować, ale uważa, że znacznie lepiej z nimi walczyć. Polecam kosmetyki z dwóch różnych półek cenowych, ale jak dla mnie jakościowo od siebie nie odbiegających.



Ziaja

Zacznę od każdemu pewnie dobrze znanej Ziaji. Kosmetyki które posiadam kupiłam po lekturze forum KWC, wiele osób je polecało więc i ja  postanowiłam spróbować. Zwłaszcza że ich cena jest bardzo przystępna.
Maska zwężająca pory jest bardzo wydajna. Ma żelową konsystencję, nie zostawia cery tłustej. Wyczytałam, że niektóre dziewczyny nakładają jej cienką warstwę i zostawiają na całą noc. Robię tak i ja (nie codziennie) i widzę efekty. W grudniu nie korzystałam z niej ok. miesiąca i moje pory znów stały się w bardzo widoczne. Także dla mnie to hit.
Oczywiście nie sprawia, że pory są całkowicie nie widoczne, ale na pewno mniej się rzucają w oczy.
Raz lub dwa razy w tygodniu używam też wieczorami pasty przeciw zaskórnikom. Łatwo się rozprowadza, to po prostu peeling gruboziarnisty. A na noc używam kremu mikro-złuszczającego. Niedawno zaczęłam go stosować więc nie mogę jeszcze nic napisać o jego działaniu na moją skórę. Niemniej jednak dobrze się wszystkie te produkty uzupełniają.
A teraz o kosmetykach z wyższej półki -  Ives Rocher.
Yves Rocher

Do mycia twarzy stosuję głęboko oczyszczający żel. Zawiera on drobinki, jak peeling, jest bardzo wydajny. Kupiłam go w promocji za ok. 15 zł. A na oczyszczona nim twarz nakładam serum które redukuje wydzielanie sebum i powstawanie zaskórników. Ważne jest, żeby po jego nałożeniu odczekać chwilę zanim położycie podkład, bo może się wałkować. O tym serum czytałam mnóstwo pozytywnych opinii. Kupiłam go również w cenie promocyjnej i radzę na te promocje poczekać, nie ma co przepłacać...
Jeśli chodzi o moją walkę z rozszerzonymi porami to tyle. Ale moja pielęgnacja twarzy się na tym nie kończy... :)

Related Articles

1 komentarz:

  1. Właśnie szukam jakiś kosmetyków do pielęgnacji skóry. Chętnie je wypróbuję.
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/#_=

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu