niedziela, 10 maja 2015

Ootd majówka


Do dzisiejszej stylizacji wykorzystałam ubrania o których opowiadałam w jednym z filmików haulowych. Zamieściłam już wcześniej stylizację z czarnym t-shirtem i jasnymi spodniami, teraz kolej na jasny t-shirt i czarne spodnie.
Stylizacja z winnicą w tle


Założyłam do nich kolorową kurteczkę oraz czarną torebkę i czarne buty z ćwiekami. Pasują mi takie połączenia, lekko rockowe. te buty należą do moich ulubionych, ale skoro robi się coraz cieplej, niestety będę je musiała schować wkrótce głęboko do szafy. Całość stylizacji uzupełniają zegarem i kolczyki w złotym kolorze.
Torebka MK Travel Jet Set

Zegarek MK


Tak ubrana wybrałam się do Conthey, gdzie odbywała się impreza, którą można przyrównać do polskich odpustów. Pełno straganów, gdzie można było wygrać pluszaka, kupić lokalnie wytwarzaną wędlinę i sery lub spróbować win z lokalnych winnic. Pogoda była w kratkę; dużo słońca ale również bardzo wietrznie.
Jednak Szwajcarzy się tą pogodą nie przejmowali, ubrani byli w letnie ciuchy i chętnie konsumowali swoje lokalne wyroby :)

Related Articles

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu