niedziela, 5 marca 2017

Ootd - Sukienka dresowa bombka z kominem z syncshop.pl

Ta sukienka (jak i sklep) wyświetliły mi się w proponowanych stronach do polubienia. Z ciekawości tam zajrzałam i spodobała mi się.


Sukienkę zamówiłam w grudniu. Cena była bardzo przystępna (49,90 ale z tego co widzę teraz jest chyba nawet taniej). Z racji tego że nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, postanowiłam poszukać w internecie opinii na ich temat. I niestety nie wszystkie były pozytywne... Wiele dziewczyn skarżyło się że zapłaciły za towar i długo na niego czekały i że utrudniony był kontakt z firmą. Dlatego postanowiłam złożyć zamówienie poprzez allegro (tutaj macie aktualną ofertę). Poza tym dla większej pewności zamówiłam z opcją płatności przy odbiorze. Wiem, że wtedy cena już nie jest taka atrakcyjna, ale śpieszyło mi się bo na początku stycznia wracaliśmy do Szwajcarii i nie chciałam się ewentualnie użerać....
Duży komin, bransoletka Pandora

Sukienka dresowa bombka syncshop

Niestety rozmiarówka jest trochę mało precyzyjna, gdyż są dostępne tylko 2 wymiary: S/M i L/XL. Ja ogólnie noszę M więc zamówiłam ten mniejszy ale pasował by mi jednak ten większy ponieważ jestem wysoka i gdy się schylam to po prostu widać mi tyłek... Z drugiej strony mam koleżankę bardzo drobnej budowy , która na co dzień myślę  że nosi XS/S, i przypuszczam że na niej ten rozmiar byłby workowaty. Minusem materiału niestety jest to, że się gniecie, co widać na zdjęciach. 
Zakolanówki H&M

Zegarek Michael Kors

Ogólnie w tej sukience chodzę tylko po domu, zakładając do niej zakolanówki z H&M, ale bardzo ją lubię. Od środka jest super mięciutka i milutka i ma ten piękny koralowy, wiosenny kolor :) Myślę, że jeszcze się skuszę na zakupy z syncshop - mają fajne, wygodne ubrania i atrakcyjne ceny.








Related Articles

7 komentarzy:

  1. Super sukienka, muszę dziewczynie mojej kupić, i pokazać ten blog. Nie wiem co mogę więcej napisać, pisz tak dalej a będzie dobrze, widać że cię interesuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i motywację! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo łądna sukienka :)
    Cudny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami na ciekawe rzeczy można trafić zupełnie przypadkiem :) ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety z ta firmą miałam źle doświadczenia. Firma która oszukuje ludzi. Zamówiłam 3 sukienki, 2 odesłałam niestety z firmą nie ma żadnego kontaktu. Nie odbierają telefonu, nie odpisują, komentarze na stronie usunęli, a komentowanie postów zablokowali. Pieniędzy do dziś nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety również odradzam zakupy w tym sklepie. Otrzymałam tylko część zamówienia i to w złym rozmiarze. Brak szacunku dla klienta przy próbie porozumienia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu