wtorek, 7 czerwca 2016

Mój pierwszy krem od Clarins i gratisy

Chyba zwariowałam - zapłaciłam prawie 300 zł za krem do twarzy!

Clarins, Multi - Active Jour

Ale wyszłam z założenia że moja skóra na to zasługuje.  Nie chodzę do kosmetyczki, często wystawiam ją na działanie słońca i wiatru, więc uznałam że warto zainwestować w dobry kosmetyk.
Dodatkowo do zakupu zachęciła mnie promocja na stronie Clarins. Oprócz kremu dostałam wybrane przeze mnie próbki i mini produkty. I tym oto sposobem stałam się właścicielka kremu na dzień Multi-active Jour na pierwsze oznaki starzenia. Kremik jest w pięknym blado - różowym kolorze, ma delikatny zapach i co najważniejsze nie pozostawia skóry tłustej. Oprócz działania przeciwzmarszczkowego chroni również przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i ma też filtr przeciwsłoneczny (SPF 20).
Moje zamówienie od Clarins


Jeśli chodzi o mini produkty, to zamówiłam:
- Beauty Flash Balm - maseczkę upiększającą - ma dostarczać zastrzyku energii, rozjaśniać cerę, odżywiać i wyrównywać koloryt. Można ją stosować również pod makijaż nakładając cieniutką  warstwę. Ja jednak wolę tradycyjnie nałożyć maskę i zmyć ją po 15 minutach.
- One Step Gentle Exfoliating Cleanser - łagodny peeling myjący - usuwa zanieczyszczenia, złuszcza naskórek. Wystarczy mała kropla na całą twarz, szyję a nawet dekolt. Niestety po użyciu szczypie mnie po nim twarz.
- Mission Perfection Serum - rozświetlające serum rozjaśniające przebarwienia -zostawia cerę jednolitą i promienną
Dodatkowo otrzymałam próbki:
 - HydraQuench Cream Mask - maseczka nawilżająca
- Skin Smoothing Eye Mask - maseczka pod oczy usuwa oznaki zmęczenia i stresu
- Body Lift Cellulite Control- wiadomo, krem na celulitis - czy zadziała? Nie wiadomo, za małe opakowanie :) ale wypróbować można.


Próbki i mini produkty Clarins
Jak już wspomniałam, kosmetyki zamówiłam poprzez stronę internetową Clarins i z przesyłki jestem bardzo zadowolona. Uważam, że takie zakupy bezpośrednio od producenta to świetny pomysł. Po kilku dniach używania kremu, po wypróbowaniu maseczek i peelingu zauważyłam, że moja skóra jest miękka i odprężona, czyli uzyskałam obiecany efekt. 
A Wy może używałyście kosmetyków z bazy Clarins?

Related Articles

6 komentarzy:

  1. Te kremiki bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :)

    może kiedyś :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja reakcja była podobna, gdy w ręce mojej mamy trafił ten sam krem. Mimo to po jakimś czasie była zadowolona, i nie żałowała pieniędzy, które na niego wydała!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak ten krem zadziałałby na mojej skórze :D fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora cena, ale pewnie warto była zainwestować więcej grosza;) Nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu