niedziela, 12 lutego 2017

Daily routine - moja codzienna pielęgnacja twarzy

W obecnych czasach coraz większą wagę przywiązujemy do wyglądu. Nie wystarczy już umyć twarzy mydłem i posmarować kremem Nivea. Firmy kosmetyczne oferują nam szeroką gamę kosmetyków pielęgnacyjnych w zależności od potrzeb naszej skóry, wieku a nawet pory roku. 
Ja osobiście posiadam różne kremy, inne używam zimą, a inne latem. Uważam, że pielęgnacja jest bardzo ważna i zawsze śledzę nowości kosmetyczne. 
Serum i krem Estee Lauder, krem pod oczy Avon, krem na dzień i noc Eveline





Obecnie co dzień rano i wieczorem wklepuję w skórę mojej twarzy serum, krem i krem pod oczy. Rano nakładam serum Avon Miracle Glow, a następnie krem na dzień Revitalizing Supreme. Jestem nim zachwycona! Z łatwością się rozprowadza, nie pozostawia tłustego filmu na buzi, nawet po nałożeniu go na serum.
Serum Avon Miracle Glow, krem Estee Lauder Revitalizing Supreme+
Wieczorem, po oczyszczeniu twarzy (korzystam obecnie z metody olejowania, OCM, używam oleju z pestek winogron) nakładam serum Advanced Night Repair. Już od dawna chciałam go mieć i cieszę się, że wreszcie trafił w moje posiadanie. Jest bardzo wydajne, wystarczą 2-3 krople. Na pewno jak mi się skończy to kupię kolejne opakowanie. Krem Eveline New Hyaluron kupiłam "z braku laku". Jest to produkt na dzień i na noc - i dla tego nie mam do niego większego przekonania, na pewno jak się skończy, kupię coś innego (może mi coś polecicie?). 
Co do kremu pod oczy Avon Anew Eye Lift to też nie zauważyłam spektakularnych efektów, raczej wrócę do Vichy Liftactiv lub kupię coś od La Roche Posay. Jest o tyle ciekawy, że zawiera żel na górną powiekę i krem pod dolną powiekę, ale jak dla mnie to ani nie ma działania odżywczego ani liftingującego, ani przeciwzmarszczkowego. A jestem w trakcie używania drugiego opakowania.
Krem pod oczy Avon Anew Eye Lift

Jeśli chodzi o pielęgnacje to raz, dwa razy w tygodniu nakładam maseczki. Większość jest z Avonu i mogę je z pełną odpowiedzialnością polecić. Przede wszystkim za dużą różnorodność i przystępne ceny.
Maseczki Avon i Clarins

Najwięcej mam maseczek z serii Planet Spa. Są oczyszczające albo nawilżające. Zostawia się je na twarzy na 5 minut albo na dłużej. Także w zależności od czasu i potrzeb skóry każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego używam też maseczki Clarins Beauty Flash Balm, którą w niedzielę ran nakładam cienką warstwą i chodzę w niej cały dzień. 
Jak macie jakieś swoje kosmetyczne odkrycia koniecznie napiszcie mi w komentarzu!



Related Articles

6 komentarzy:

  1. Same fajne rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na noc używam zwykłego kremu z Dove i jest naprawdę super. O wiele lepszy od Nivei. :-)

    http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam kosmetyków z Ziai i Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki. Nie używałam nigdy żadnego z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki ;) Jestem zachwycona produktami z Avonu ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://differentworldsofficjal.blogspot.com/2017/02/avon-1-maseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o tych maseczkach Planet spa i coraz bardziej chcę je przetestować :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu