sobota, 11 kwietnia 2015

Grillowa stylizacja

Pogoda dopisuje, wreszcie czuć wiosnę. Postanowiliśmy zatem zamiast obiadu zrobić małego grilla we dwoje. Na sobie mam t-shirt i kurtkę, które ostatnio kupiłam w Zebrze i które omówiłam w filmiku haul'owym.



T-shirt jest bardzo wygodny, łódkowaty dekolt można nosić normalnie lub opuszczony na jedno ramię. Kurteczka ma bardzo optymistyczny i wiosenny kolor. Udało mi się nawet znaleźć pasujący do niej lakier do paznokci! A mianowicie Rimmel 60 seconds 403 Orgasm. Całość stylizacji uzupełniają beżowe spodnie (elastyczne i wygodne jak legginsy) od Tally Weijl. Trzeba tylko uważać żeby się nie poplamić ;) 

A będąc w temacie kulinarnym, chcę polecić fajną stronę, którą znalazłam. Są na niej lekkie przepisy - dla tych, którzy się odchudzają, lub dla tych którym znudziła się klasyczna kiełbasa i kaszanka ;) Znajdziecie tu m.in. przepis na bakłażana z kozim serem... miam! link tutaj: klik!

Related Articles

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu