środa, 30 listopada 2016

Beauty box od Estēe Lauder

W tym roku na urodziny postanowiłam sama sobie zrobić prezent.  Przynajmniej mam gwarancję że to trafiony prezent ;) !
Estee Lauder Beauty Box

Na beauty box od Estēe Lauder natknęłam się przypadkowo, oglądając ulotkę z promocjami świątecznymi. Kuferek od razu wpadł mi w oko, tyle w nim produktów!  Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam że chce go mieć.  Głównie przekonało mnie słynne serum Advanced Night Repair o którym już od dawna marzyłam. Obawiałam się że może to być produkt miniaturowy, ale okazało się że to pełnowymiarowe 30 ml.
Advanced Night Repair

Od razu sprawdziłam jego cenę w Szwajcarii (gdzie kuferek kupiłam) i w Polsce. To mnie jeszcze bardziej przekonało do zakupu. Oprócz serum w kuferka jest emulsja oczyszczająca do twarzy, z tej samej serii, oraz krem do twarzy (15ml).
Poza tym kosmetyki kolorowe: piękna paletka z 16 cieniami w kolorach, jakie uwielbiam: brązy, beże, fiolet, szary, czarny, czyli idealne do codziennego makijażu jak i do wieczorowego smokey eyes. 
Paleta cieni Estee Lauder
W paletce są też rozjaśniacz, róż i bronzer do policzków, ale obawiam się że mam za ciemną karnację i różu i bronzera za bardzo na moich policzkach nie widać.  Ponadto są 2 błyszczyki, dwie piękne pomadki, tusz do rzęs i mini perfumy. Ten beauty box można kupić w Polsce w perfumerii Douglas ale tam nie ma perfum i jest tylko 1 błyszczyk (kolorowy).
Kuferek z ekoskóty
Sam kuferek jest bardzo elegancki. Suwaczki  są zabezpieczone przed zniszczeniem  papierkami a kosmetyki umieszczone są w profilowanej plastikowej wkładce. Szkoda że w środku nie ma żadnej przegródki ani nawet gumy która trzymała by kosmetyki. Za to mamy kieszonkę zewnętrzną zamykaną na suwaczek.
Pomadki Estee Lauder




Moja ogólna ocena to 6+ , jestem tym moim prezentem zachwycona. Wszystkie opakowania:czy pomadek, czy tuszu, są bardzo eleganckie. Na prawdę warto było wydać te 109chf (w Polsce o ile dobrze pamiętam to koszt 479 zł).
To pierwszy raz kiedy kupiłam kosmetyki z tej półki i uwierzcie: WARTO!!!

Related Articles

5 komentarzy:

  1. Widziałam ten secik i przyznam, że jest to fantastyczny prezent! :) Sama myślałam nad nim dla Mamy ale ona rzadko się maluje a ja z kolei nie jestem aż tak wielką fanką cieni neutralnych by je mieć - czasem kupię ale każdej paletki mieć nie chcę ;) W każdym razie, niech Ci się dobrze sprawują te cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne kosmetyki.
    Pomysle o takim prezencie na swieta dla kogos z rodziny.
    Sama chcialabym taki dostac bo to fajna opcja.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post o wspomnieniach!

    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/ludzie-odchodza-wspomnienia-zostaja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajne kosmetyki.
    Pomysle o takim prezencie na swieta dla kogos z rodziny.
    Sama chcialabym taki dostac bo to fajna opcja.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post o wspomnieniach!

    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/ludzie-odchodza-wspomnienia-zostaja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ;) 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale cudowne kosmetyki! Bardzo mi sie podoba paletka, zdecydownie sa to moje kolory! :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu