sobota, 25 lipca 2015

Sportowe motywacje

Najłatwiej jest ćwiczyć gdy mamy ku temu motywację. Może to być karnet na aerobik-wiadomo, jak się już zapłaciło, to trzeba chodzić. Może to być koleżanka z którą ćwiczycie-we dwójkę zawsze raźniej. Ja się zmotywowałam kupując nowe ciuszki do ćwiczeń-jak już są, to trzeba je wypróbować...
Mój zestaw motywacyjny Puma + Nike

Spodenki Nike mam już od dłuższego czasu. Są fajne, ponieważ mają podwójne nogawki: z zewnątrz szerokie a od środka jak getry.
Natomiast bluzkę pumy kupiłam właściwie przed chwilą. Ma wszyty czarny stanik ale ja i tak pod spód włożę stanik sportowy.
Top Puma
Spodenki Nike
A żeby motywacji było aż nadto, dołączam parę motywujących zdjęć ;-) 

Related Articles

3 komentarze:

  1. Ćwiczę od roku, ale jeszcze nie zainwestowałam w sportowe ubrania. Jedyne, czego potrzebowałam, to buty do biegania i lekka bluza, bo zwykłe, które miałam, były albo za gorące, albo z uciążliwym kapturem, albo nie przepuszczające powietrza... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sb zakupiłam ubrania z f&f i cwicze
      http://happinessismytarget.blogspot.com/

      Usuń
  2. grunt to dobra motywacja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu