poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Trendy Glambox z kosmetykami

O glamboxie dowiedziałam się z gazety. Przeczytałam opis zawartości i skuszona niską ceną kupiłam :) 
Trendy Glambox




Za cenę 64zł (w tym przesyłka do Szwajcarii) otrzymałam następujące produkty PEŁNOWYMIAROWE:
1. Catrice Zestaw do pielęgacji brwi (16,99)
2. Aussie Miracle Aussome Volume Suchy Szapmon (24,99)
3. Get Slim Morning Suplement diety (45,99)
4. Mary Kay Kremowa kredka do oczu (39,00)
5. Lambre Błyszczyk Magic Shine #13 (20,00)
 

Zawartość Trendy Glambox
Oraz produkty NIEPEŁNOWYMIAROWE
1. Vichy Idealia Skin Sleep 15 ml (112zł za 50ml)
2. Przeciwsłoneczny żel w sprayu z bronzerem SPF 15 15ml (70zł za 237ml)
3. Huile Prodigieuse Suchy olejek o wielu zastosowaniach 10ml (123zł za 100ml)
4. Vichy Woda termalna 50ml (33zł za 150ml)



I jeszcze kupon rabatowy (30%) na zakupy w www.bydziubeka.pl


Z pudełka jestem baaaaaaardzo zadowolona, uważam że jak za te pieniądze (49zł zamawiając z wysyłką w Polsce) to interes życia. Z wszystkich produktów na 100% skorzystam, a niektórych recenzje znajdziecie wkrótce na moim blogu.
Glambox można zamówić na stronie kiosk.burdamedia

Related Articles

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu