niedziela, 31 maja 2015

Casualowa stylizacja w Niouc

Przeważnie w niedzielę ubieram się elegancko. Ale zważywszy na to gdzie się wybieraliśmy, musiałam się ubrać bardziej sportowo. Nie odkryję Ameryki mówiąc że z luźną stylizacją kojarzą mi się: T-shirt, jeansy i trampki. Ale diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach :)
Niouc, t-shirt z orłem Robert Kupisz, jeansy H&M, trampki Converse




 Mam na sobie t-shirt z orłem Roberta Kupisza, który kupiłam na monstrami.pl jeansy H&M oraz białe, wysokie trampki Converse All Star kupione w Szwajcarii za 59chf (obniżka ze 100chf).

Niouc, bransoletka Pandora, zegarek Michael Kors
W Niouc znajduje się kładka na wysokości 190 metrów. Można z niej skakać na bungee (jest to wydatek 210chf) lub przejechać się w uprzęży po metalowej linie (za 20chf). Samo wejście na most kosztuje 5chf. Widoki zapierają dech w piersiach a miłośników adrenaliny nie brakuje. Na skok na bungee się nie zdecydowałam ale za to przejechałam się dwa razy na drugą stronę mostu po linie. Przejazd trwa niestety krótko, ale wrażenia są nie do opisania!
Najpierw opłaciliśmy sobie samo wejście na most, później zdecydowaliśmy się na przejazd. Mieliśmy zniżkę 5chf (za to że wcześniej kupiliśmy bilet wstępu na most) i mogliśmy jeździć dowolną ilość razy, osobno lub we dwie osoby spięte razem.
Poza tym można sobie tam za darmo pogrilować,  drewno jest na miejscu, są ławki, stoły, a nawet hamak.



Niouc, Szwajcaria, Spider Bidge

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu