niedziela, 21 maja 2017

Moje ulubione kanały na YouTube

Wstyd się przyznać, ale dopiero od niedawna "wsiąknęłam" w You Tube. Wcześniej sporadycznie tam zaglądałam, nie subskrybowałam żadnych kanałów. Wynikało to poniekąd z tego, że miałam ograniczony dostęp do internetu (tak, w XXI wieku to niestety nadal możliwe...). Na szczęście to  się zmieniło, mam już nieograniczony dostęp i cały wolny czas spędzam na oglądaniu wszystkich możliwych filmików. Oto parę kanałów, które oglądam regularnie i do których oglądania również zachęcam :)



1. Olfaktoria
Na tą blogerkę - jak to zwykle bywa - trafiłam przypadkowo. Szukałam opinii na temat kosmetyków z wyższej półki i nie mogłam trafić lepiej. Dorota jest fanką luksusowych rzeczy a do swoich filmów podchodzi w bardzo profesjonalny sposób. Wzbudza wiele kontrowersji swoimi poglądami, czego przykładem jest poniższy filmik, który wywołał swego czasu istną burzę w internecie. Nie zgadzam się z nią w 100 procentach we wszystkim ale chętnie oglądam zwłaszcza jej haule zakupowe, można się z nich naprawdę wiele dowiedzieć i zaczerpnąć inspiracji

2. Mieszkamy tv
Jest to nowy kanał znanej i również przeze mnie lubianej Szusz. Spodobał  mi się ponieważ szukam inspiracji do wykończenia domu a w filmikach możemy podziwiać piękne mieszkanie, ciekawe dodatki i przede wszystkim można się dowiedzieć gdzie, co i za ile można kupić

3. Ewelina Be'glashes
Na tą youtuberkę również trafiłam przy okazji szukania jakiś recenzji kosmetycznych i zostałam z nią na dłużej. To przemiła,sympatyczna i swojska dziewczyna mieszkająca w Berlinie, z zamiłowaniem do zakupów. Często pokazuje haule zakupowe ale również zabiera nas z sobą na wakacje do Stanów ;) Poza tym ma tak miłą aparycję, że nie można się na nią napatrzeć

4. Jessica Mercedes
Jej chyba akurat nikomu nie trzeba przedstawiać. Uwielbiam ją, filmiki nagrywa na luzie, taka typowa dziewczyna z sąsiedztwa. Jessica zabiera nas na Coachellę, na Fashion Week i do swojego mieszkania


5. Odchudzanie bez kitów
Szukając ciekawych ćwiczeń trafiłam na ten kanał. Nie będę się tu dużo rozpisywać - jeśli lubicie ćwiczyć w domu, to koniecznie tu zajrzyjcie!

6. KatOsu
Teraz dwie youtuberki, które są dla mnie guru w dziedzinie makijażu. Mają też produkty sygnowane swoim imieniem (np. pędzle), które możecie kupić przez internet. Ich filmiki to kopalnia wiedzy o makijażu, ale i o pielęgnacji cery, i robieniu paznokci. Zawsze znajduję coś ciekawego.

7. Maxineczka
Fajne u tych youtuberek jest też to, że pokazują kosmetyki zróznych półek cenowych, także każdy znajdzie coś dla siebie.

Oczywiście subskrybuję więcej kanałów, ale na te najczęściej zaglądam.
A Wy jakie macie ulubione kanały? Możecie mi coś polecić?

Related Articles

2 komentarze:

  1. Głównie przesiaduję na blogach, z kanałami yt niestety jest u mnie słabo. Znam tylko Odchudzanie bez kitów, bo szukałam kiedyś ćwiczeń i tak już tam pozostałam :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maxinczeczka bardzo lubię oglądać jej filmiki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu