niedziela, 24 kwietnia 2016

Filmiki z ćwiczeniami godne polecenia

W tym poście postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi filmikami, przy których najlepiej mi się ćwiczy.


Mel B chyba nie trzeba nikomu przestawiać. Była "spajsetka" po zakończeniu kariery muzycznej rozpoczęła propagować zdrowy tryb życia. W jej ćwiczeniach lubię to, że gdy mam czas i chęci mogę zrobić cały program, na całe ciało. A gdy zależy mi na treningu np tylko brzucha, włączam odpowiedni fragment i ćwiczę.

Kolejną trenerką, którą każdy zna jest Ewa Chodakowska. W jej ćwiczeniach lubię to, że naprawdę można się przy nich spocić. Minusem jest dla mnie to, że trening trwa 45 minut, czasem po prostu nie mam siły go dokończyć.

Dlatego najczęściej wybieram ćwiczenia z Natalią Gacką. W internecie znajdziecie dwudziesto-minutowe zestawy ćwiczeń na wybrane części ciała, dla początkujących i dla zaawansowanych.

Do moich ulubionych ćwiczeń należą też treningi duetu Szymon Gaś i Kasia Kępka - ich ćwiczenia są różnorodne i wykonywane w powtórzeniach po 20 sekund.

A kiedy wracam zmęczona z pracy i ostatnie czego chcę to wyciskać z siebie siódme poty ale wiem, że trzeba się poruszać - wybieram Zumbę. Muzyka dodatkowo poprawia nastrój a 20 minut tańca szybko mija (zwłaszcza że zaczynamy od rozgrzewki a kończymy ćwiczeniami wyciszającymi).
Dla mnie najważniejsza w ćwiczeniach jest różnorodność, wtedy ćwiczenia mi się nie nudzą i sama decyduję o ich intensywności. A Wy jakie macie ulubione filmiki?

Related Articles

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Mel B, pełna energii i uśmiechnięta kobieta, która swoim 'nawijaniem' zachęca do kolejnych ćwiczeń z nią :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu