niedziela, 3 kwietnia 2016

LBA#2

Dziękuję za kolejną nominację! Postanowiłam tym razem zrobić trochę inaczej i na zadane mi przez sznaxi.blogspot.com  pytania odpowiadam w filmiku ☺



Ja tym razem nominuję następujące blogi:

kitty--candy.blogspot.com
ksiazkowyswiatjustyny.blogspot.com
dyanablog01.blogspot.com
wobiektywienatalii.blogspot.com
takaczaja98.blogspot.com
malosww.blogspot.com

A oto moje pytania:

1. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania bloga?
2. Wolisz morze czy góry?
3. Czy wiesz kim jest "Kominek"?
4. Kto jest twoim autorytetem?
5. Jaki jest twój ulubiony film i książka?
6. Dokończ: Moda to dla mnie....
7. Co będziesz robić za 5 lat?
8. Opisz siebie 3 przymiotnikami
9. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
10. Wolisz psy czy koty?
11. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu