niedziela, 13 grudnia 2015

Mój must - have: krem pod oczy Vichy Liftactiv

Nie ukrywam, że zaczęłam zauważać już drobne zmarszczki pod oczami. I mimo iż słyszę że to od śmiania się i że nie są jakieś rażąco duże, to ja nie zamierzam na nic czekać i chcę z nimi walczyć już teraz! Dlatego po raz kolejny sięgam po krem Vichy Liftactiv
Krem pod oczy Liftactiv


Krem kupiłam po raz pierwszy pod wpływem pozytywnych recenzji na forum KWC. Zastanawiałam się również nad kremem La Roche Posay i miałam go kupić następnym razem, po wykończeniu Liftactiv. Ale w aptece akurat była promocja -20% na Vichy więc po raz kolejny się na niego skusiłam. Krem niweluje zmarszczki, wiotczenie powiek, cienie i worki pod oczami i jest przeznaczony do wszystkich typów skóry.
Moje zakupy :)

Kupiłam również preparat do demakijażu 3 w 1 z serii Purete Thermale. Preparat jest o tyle fajny, że łączy właściwości mleczka, toniku i płynu do demakijażu oczu. Nakładam go za pomocą wacika, nie trzeba go zmywać wodą, więc po demakijażu nie mam uczucia ściągnięcia skóry. Jest bardzo łagodny i oczywiście zawiera wodę termalną.
Preparat do demakijażu 3 w 1 Vichy

Do zakupów otrzymałam 3 miniprodukty:
wodę termalną (która świetnie się sprawdza i w zimę, i w lato, zawiera aż 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry) 
krem pod oczy z serii Idealia (ta seria to też mój ulubieniec, pięknie pachnie, ma świetną konsystencję, a ten konkretnie kremik ma za zadanie: redukować cienie pod oczami, wygładzać powierzchnię skóry i rozświetlać skórę wokół oczu
oraz lekki krem nawilżający Aqualia Thermal (jeszcze go nie stosowałam, ale wg producenta krem aktywnie rozprzestrzenia wodę we wszystkich obszarach twarzy aby zapewnić świeży i piękny wygląd skóry przez cały dzień - dla skóry normalnej i mieszanej)
Miniatury z serii Idealia i Aqualia Thermal

A Wy używacie kosmetyków Vichy? Macie, jak ja, swoich ulubieńców?


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu