niedziela, 22 lutego 2015

Przedstawiam moją kotkę

Zauważyłam, że znani blogerzy chętnie piszą o swoich pupilach: Kominek o jamniczce Piesi, Fashionelka o buldogach francuskich Rambo i Rockim, Charlize Mystery o Manolo.....
Dlatego ja też postanowiłam przedstawić światu mojego pupilka, z tym że nie jest to pies a kot. A konkretnie kicia. 

Ciapcia - pierwsze dni u nas


Ciapcia - bo o niej mowa, trafiła do nas w czerwcu, mając około 5 tygodni. Długo myślałam jak ją nazwać. Chciałam żeby imię było wyjątkowe, związane ze światem mody, np Coco,czy jak w przypadku pieska Charlize Mystery - Manolo. Ale jakoś nic mi nie pasowało. A moja kicia była taka nieporadna, roztrzepana aż w końcu została na dobre ochrzczona imieniem Ciapcia. No ale po prostu pasuje do niej. I każdy się uśmiecha gdy odpowiadam na pytanie "jak wabi się kotek?"
Spodobał jej się domek dla kotów
Ciapcia rośnie nam jak na drożdżach, podróżuje z nami, podróż do Polski na święta zniosła wyjątkowo dobrze. Kupiliśmy jej transporter w którym sobie bezpiecznie spała podczas wielogodzinnej jazdy.
Ogólnie lubimy ją rozpieszczać - kupujemy jej zabawki i przysmaki prawie za każdym razem gdy robimy większe zakupy. A Ciapcia odwdzięcza się za to łasząc się i mrucząc. Jeszcze trochę i skończy swój pierwszy rok. Znowu będzie okazja do kupienia jej czegoś nowego :)

A ja rosnę....

...i rosnę!



















Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu