niedziela, 8 lutego 2015

Droższe niestety nie jest lepsze

Dla mnie zawsze jakość szła w parze z ceną. Wiedziałam że jak chcę coś porządnego, muszę za to słono zapłacić. I dlatego przeżyłam wielkie rozczarowanie gdy dowiedziałam się jak wielkie marki nabijają nas w butelkę....
Louis Vuitton Neverfull
Weźmy za przykład kultową i bardzo pożądaną torebkę Louisa Vuittona. Na model Neverfull choruje chyba większość bloggerek, w tym ja. Jest to drogi zakup, dlatego sądziłam że jest to torebka w całości skórzana. Nic bardziej mylnego... Okazuje się, skórzane są jedynie wykończenia u góry torby, paski ściągające oraz rączki. Całość wykonana jest ze specjalnego rodzaju płótna, wprawdzie bardzo wytrzymałego, jest to jednak jak dla mnie oszustwo.
Kolejnym przykładem są kolczyki od Chanel. Wiadomo, że sporo kosztują, a co otrzymujemy w zamian? Cytując za fashionelką: "Kolczyki nie są złote, małe diamenciki to cyrkonie, a perły… to szkło."
Kolczyki Chanel

Jest to rozczarowujące i szczerze mówiąc nie skłania do zakupów. Bo za niezłe 50 zł możemy kupić takie kolczyki (wykonane z tych samych niskich jakościowo materiałów) na  Allegro.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu