niedziela, 4 maja 2014

Torba Michael Kors

Torba od projektanta zawsze była moim marzeniem. Najbardziej chciałam mieć LV Monogram, ale ze względu na cenę i ilość podróbek - odpuściłam sobie.
Mój wybór padł na Michaela Korsa. Chciałam dużą torbę dlatego pod uwagę brałam modele Jet Set. Gdy już wybrałam się do sklepu czułam się jak w niebie :) Oczywiście jak każda kobieta nie wiedziałam do końca na którą się zdecydować. Podobała mi się w kolorze fuksji, ale nie pasowałaby kolorystycznie do wielu moich ciuchów. Dlatego zdecydowałam się na czarną ale z ćwiekami, z nowej kolekcji. A przy kasie dobrałam jeszcze do niej czarny portfel. Wychodząc ze sklepu czułam się najszczęśliwszą dziewczyną :-)
Z zakupów jestem bardzo zadowolona

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu