środa, 1 marca 2017

Moja aktualna wishlista


Oglądając blogi różnych blogerek i youtuberek,  zdałam sobie sprawę, że jeśli chcę jakiś produkt luksusowy to muszę się spieszyć,  bo te produkty po prostu drożeją!

Śmieszne i dziwne to, ale prawdziwe.... Olfaktoria ostatnio wspominała, że jej Pochette Metis  podrożała o 300 zł, ale torebka Fashionelki - Celine Boston, już o kilka tysięcy! Dlatego stworzyłam swoją wishlistę.  A jak wiadomo marzyć trzeba, bo marzenia się spełniają :)

Zacznę od torebek:
Chanel Classic Flap Bag

Louis Vuitton Neverfull Damier Azur

  
Celine Luggage Phantom
Gucci Soho Disco Bag

Yves Saint Laurent Cluch

O cenach nie będę pisać, bo wiadomo, że się zmieniają. Mam nadzieję, że chociaż jedna z tych torebek trafi w moje ręce. Przechodzę dalej i przedstawiam zdjęcia kolejnych"perełek"
Szpilki Christian Louboutin Helmut

Bransoletki Cartier

Szal Louis Vuitton
Kostium kąpielowy Agent Provocateur



 Zdjęcia oczywiście pochodzą z internetu.
Myślę, że mogłabym dodać kilka pozycji, np zegarek Lagerfelda czy okulary Versace, ale są to rzeczy które na upartego można kupić na zalando i nie maja cen z trzema zerami ;) A Wy o czym marzycie? Czy macie podobne pozycje na swoich wishlistach?

Related Articles

2 komentarze:

  1. O tak trzeba marzyć. Mnie także się marzy słynna Chanelka, kto wie może kiedyś będę taką miała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet takiej wishlisty nie tworzę, bo nie miałaby końca a mój portfel miałby "trudny orzech do zgryzienia" ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu