poniedziałek, 22 lutego 2016

Jak znaleźć motywację do ćwiczeń?

To pytanie które sama sobie często zdawałam.  Oto kilka rad, które mi osobiście pomagają w znalezieniu motywacji.


1. Nie mów, że zaczniesz od poniedziałku,  od nowego miesiąca...
Zacznij już dziś!  Takie odkładanie spraw na później nic nie da.
2. Kup sobie coś ładnego! 
Jak już kupisz super dresy czy kolorowe buty, aż ciężko będzie patrzeć,  jak stoją w kącie. Będzie cię korciło żeby je ubrać nawet jeśli nie idziesz na siłownię a zostajesz w domu.
3. Urozmaicaj ćwiczenia! 
Nic mnie bardziej nie demotywowało jak oglądanie po raz kolejny tego samego filmu z ćwiczeniami. Znałam na pamięć wszystkie kwestie mówione przez prowadzącą. Proponuję szukanie filmików na YouTube (ja uwielbiam obecnie ćwiczenia Natalii Gacki)
4. Ładna pogoda + muzyka 
Kiedy widzisz za oknem słońce,  zakładaj na uszy słuchawki, włączaj ulubiona muzykę i w drogę! Ćwiczenia podnoszą poziom endorfin, hormonu szczęścia.  Po takim treningu poczujesz radość i będziesz z niecierpliwością wyczekiwany na kolejną okazję do ćwiczeń

W taką pogodę aż grzech siedzieć w domu...
5. I coś co na mnie działa najlepiej - zdjęcia! 
Powieś w pokoju plakat z sylwetką, do której dążysz. Śledź np na Facebooku grupy z metamorfozami: widząc że komuś się udało zrzucić zbędne kilogramy, zmotywujesz szybko również siebie. Znajdź na Instagramie motywujące konto i oglądaj codziennie nowe zdjęcia.

6. Apki!
Zainstaluj na smartfonie aplikację np Runtastic, która obliczy dystans jaki przebiegniesz lub pokonasz rowerem, ilość spalonych kalorii itp. Dodatkowo możesz się podzielić swoimi sukcesami w mediach społecznościowych. A jak zapomnisz o ćwiczeniach  - apka ci o tym przypomni!

Życzę wytrwałości i mam nadzieję że udało mi się was zmotywować :)

Related Articles

2 komentarze:

  1. Oj z wszystkimi poradami się zgodzę! Sama ćwiczę od tygodnia, jakoś się zmobilizowałam!! :)

    Czy mogę prosić o głoś w konkursie Gala Twórców 2015?
    Koszt 1,23zł przeznaczony jest na fundację dziecięcą Fantazja
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co mnie dziwi? Że na każdym zdjęciu gdzie pokazane jest jak dziewczyna ćwiczy, i jest ona chudziutka, umięśniona i w ogóle cud miód. Dlaczego nie można pokazać wysiłku osoby grubszej? Wtedy pokazane jest, że ktoś naprawdę chce schudnąć, ma motywację, ma pewność siebie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu